Telefon konferencyjny to specjalny typ telefonu umożliwiający tworzenie wieloosobowych konferencji zarówno w domowym biurze, jak i w dużej sali konferencyjnej, zachowując przy tym nieskazitelną jakość dźwięku. Istnieje bogata gama telefonów konferencyjnych, dostępnych dla wielu różnych technologii linii telefonicznych. Telefony konferencyjne są dostępne do użytku z liniami analogowymi, ISDN i VoIP, są też telefony przeznaczone dla konkretnych systemów telefonicznych. Dostępne są również bezprzewodowe telefony konferencyjne, które komunikują się za pośrednictwem DECT i Wifi.

Dlaczego ważne jest mieć je w biurze?

Słuchawki call center nagłowne podstawowe narzędzie pracy obsługi telefonicznej biur obsługi klienta, call center, doradców biznesowych. Specyfika pracy przez telefon, jej intensywność różni się znacząco w zależności od branży, w której jest zastosowana. Wybór odpowiedniej słuchawki powinien być zatem dopasowany do jego zastosowania. Polecamy telefon konferencyjny GSM, z wyborem połączeń (analog, VoIP, GSM), mikrofon dookólny, wyświetlacz LCD 128×64 px (5×2,5″), jakość dźwięku HD, obszar odbierania: do 30 m2 < 10 osób, opcjonalne dodatkowe mikrofony do większych pomieszczeń.

Najlepsze akcesoria i urządzenia call center

Znajdziesz u nas słuchawki Axtel, słuchawki Plantronics, słuchawki Jabra, Telefony Voip jak Telefony Yealink, Telefony Gigaset, Telefony Grandstream oraz telefony konferencyjne Konftel. Zapraszamy do skorzystania z oferty i do wyboru najlepszych rozwiązań.